2017. október 10., kedd

Einstein Gimi

AJÁNLÓ

Alexnek az édesanyja halála után Johoz, a nagybátyjához kell költöznie – ez pedig egyáltalán nincs ínyére. Természetesen nem a bolondos, ám imádnivaló nagybátyja ellen van kifogása, hanem az ellen, hogy el kell költöznie a lakásukból és el kell hagynia szeretett városát is. 
És ha ez még nem lenne elég: szeptembertől az Albert Einstein Gimnázium új tanulója lesz és itt kezdi meg a 10. osztályt is. 
Egyedül már csak abban bízik, hogy Jo és néhány új barát segítségével könnyebben át tudja vészelni majd ezt az időszakot…


SZEREPLŐK

Diákok:
Alexandra Kiehling

Matthias Wiese

Anna Friedrich

Leonard Schmidt

Melanie Hahn

Oliver Beck

Lara Baumann

Maximilian Krüger

Julia Roth

Ralph Scholz

Katharina Huber

Jan Albrecht

Tanárok:
Dr. Monika Stein

Dr. Michael Schneider

Christina Becker

Mark Lehmann

Elisabeth Berger

Dr. Olaf Schäffer

Janina Müller

Lars Richter


RÉSZEK:
1. tanév

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Én olvastam a régi blogodon a történetet és nagyon sajnálltam,hogy vége lett, mert szerettem olvasni! Örülök,hogy ide megint kirakod és végre megtudom,hogy Alex melyik pasit is fogja választani :D :P

    Niki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Niki!

      El se hiszed, hogy milyen jó volt ezt most olvasni. :)
      Mindenképpen szerettem volna (és ez most is így van) rendesen befejezni ezt a történetet és tervben is volt, hogy ismét megosztom Veletek. Azóta jó sokat írtam hozzá, a régieket kissé átírtam, úgyhogy már csak arra várnak a részek, hogy feltegyem őket. :)
      Remélem, a történet alakulása és folytatása is tetszeni fog.

      Lexie♥

      Törlés