2014. december 25., csütörtök

Díj #2

Kedves Olvasóim!

Nemrég írtam arról, hogy a blog megkapta az első díját, most pedig ismét gyarapodott a díjainak száma. Nagyon szépen köszönöm és azt is, hogy érdemesnek találtátok arra a blogot, hogy ilyen megtiszteltetésben részesüljön!


Szabályok:
- Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
- Írj tíz dolgot magadról!
- Válaszolj tíz kérdésre!
- Írj tíz kérdést!
- Küldd tovább tíz embernek!


Köszönöm Dolores-nek a díjat! Örülök annak, hogy még mindig tetszik a blog. :)


10 DOLOG MAGAMRÓL:
(Remélem, nem baj, hogy ugyanazt írtam, mint a múltkor, de mivel nem telt el sok idő, nem nagyon változtak a dolgok.)
1. Utálok korán kelni, ha pedig mégis muszáj, legalább fél órával előrébb állítom be az ébresztőt, hogy legyen időm magamhoz térni. :)
2. Ha jó kávét iszom, mindig tüsszentek tőle. Ne kérdezzétek, hogy ez miért van, én magam sem tudom az okát. :D A családom szerint így legalább mindig tudjuk, hogy jó minőségű-e a kávé.
3. Kevés olyan ember van az életemben, akik igazán fontosak nekem vagy akár én vagyok fontos nekik, de őértük bármire hajlandó lennék.
4. Minden karácsonykor megnézem a Reszkessetek, betörők! 1. és 2. részét. Ezzel a "mániámmal" mindig kiakasztom a családomat, de nekem egyszerűen nem ünnep az ünnep ezek a filmek nélkül.
5. Szeretek mindent, ami német. Legyen szó egy könyvről, filmről, zenéről vagy bármi másról, tuti, hogy nálam az elsők között szerepel. Az már csak hab a tortán, hogy élnek kint rokonaim és általában náluk szoktam tölteni a nyaraimat. :)
6. Talán az előző pont után nem olyan meglepő, de a kedvenc focicsapatom a Bayern München. 
7. Szörnyen makacs és önfejű vagyok, éppen ezért elég nehezen ismerem el, ha mégsem nekem van valamiben igazam.
8. Érdekel az, hogy mit gondolnak rólam mások, pedig már csomószor megfogadtam, hogy nem törődök azzal, hogy ki mit mond rólam. Igazából egy csomó kellemetlen pillanattól megkímélhettem volna magam, ha betartom ezt a kis fogadalmamat.
9. A suliban történt velem néhány olyan dolog, ami miatt előfordul, hogy bizalmatlan vagyok másokkal és nem merem megmutatni azt, hogy milyen vagyok valójában.
10. Minden vágyam, hogy legyen egy németjuhász kutyám. :)   


DOLORES KÉRDÉSEI:
1. Mennyi időt szánsz a blogod írására?
Konkrét időt nem tudok mondani (vagyis jelen esetben írni). Mivel szeretem írni a blogot, ha van egy kis szabadidőm - és persze ihletem -, akkor azonnal gép elé ülök.

2. Gondoltál-e már arra, hogy könyvet jelentess meg?
Elég sokszor, de szerintem ez soha nem fog megvalósulni... Mondjuk, soha ne mondd, hogy soha... :D

3. Mi lenne a három kívánságod az aranyhaltól?
Egészség, boldogság... a harmadik kívánságomat szerintem nem használnám fel vagy inkább átruháznám másra, mert hirtelen nem tudnám, hogy mit is kérjek.

4. Mióta érzel késztetést az írásra?
Évek óta írok. Azt hiszem, hogy általánosba jártam, amikor először megírtam egy novellát. Az persze más kérdés, hogy szerintem borzalmas lett, de első próbálkozásnak talán nem volt annyira szörnyű. :D

5. Kedvenc blogod?
Sok blogot olvasok és mindegyik valami más miatt tetszik, ezért nem tudnék konkrétan kiemelni egyetlen blogot sem. :)

6. Cica vagy kutya?
Kutya. Méghozzá egy cuki kis németjuhász *.*

7. Fiú vagy lány gyereket szeretnél?
Fiút.

8. Hol élnél legszívesebben a világon?
Németországban. :D

9. Mi leszel, ha nagy leszel?
Ez egy nagyon jó kérdés. :D Igazából még tervezem, hogy tanulok, szóval ezért még nem tudom, de dolgozom az ügyön. :)

10. Mit szeretsz a kedvenc évszakodban?
Azt, hogy olyankor a legtöbb a szabadidőm és elutazhatok a rokonokhoz Németországba. :)


KÉRDÉSEIM:
1. Mi a legrosszabb tulajdonságod?
2. Ha találkozhatnál egy híres emberrel, ki lenne az és miért? Mit mondanál neki?
3. Mi alapján választod ki, hogy miről írj?
4. Volt már olyan, hogy azt fontolgattad, abbahagyod az írást? Ha igen, miért?
5. Mi az, amitől a leginkább félsz?
6. Mi a kedvenc színed?
7. Milyen témájú könyveket szoktál olvasni?
8. Belföld vagy külföld?
9. Ki a kedvenc sportolód?
10. Mi életed legmeghatározóbb élménye? 


AKIKNEK TOVÁBBKÜLDÖM:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése